Pagini

Sarata Monteoru

Ne continuam drumul si ajungem si la Sarata Monteoru (GPS: 45.14823,26.6385), unde am ramas profund dezamagiti desi am auzit numai lucruri bune despre orasel. 

Toate obiectivele pe care ni le propusesem sa le vizitam erau privatizate.

Exemplu:
- Mina de petrol este a doua din lume si unicat in Europa, a fost construita pe la 1874. Desi pe hartile turistice apare ca fiind deschisa vizitatorilor, in mina nu se poate intra ..
- Eco Aventura - ar fi trebuit sa fie o zona special amenajata cu doua tiroliene, cu un centru de inchiriat biciclete si cu un perete de escalada.
- Vila Monteoru - din spusele unei doamne din zona, am aflat ca acum este privatizata 
- Parcul dendrologic - se afla in curtea Vilei Monteoru si nu se viziteaza

Asa ca ne-am oprit la punctul de informare de unde nu am ramas decat cu un pliant ... si nicio informatie in plus.


Pentru cei care au timp, puteti face 2 trasee :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu